torsdag 13 september 2007

Don't let the fear of striking keep you from playing the game!

Varför måste vi gå tillbaka till mellanstadiet och inte tänka oss för?
Varför måste vi vara så jävla trångsynta hela tiden?
Nej, man kan inte leva upp till allas förväntningar, ingen kan det. men man kan ju göra sitt bästa, eller?

Det räckte tydligen med en sommar för att vi skulle glida isär. inte mer, jag vet ju inte vad ni pratar om när jag inte är där, men era blickar berättar att ni tycker jag borde vara med er mer, förlåt! Men jag kan inte vara det, tycker om er ju. Inse att jag fortfarande vill umgås med er, tänker inte låta den vänskap vi hade försvinna över en natt. Oh no!.
Men jag måste få leva, träffa folk, klicka med andra, annars klarar jag mig inte, är en social person. Och om jag nu har klickat med någon annan måste ni förstå, annars kommer vi aldrig kunna ha ett kravlöst förhållande till varann. Har såna kompisrelationer, men inte med er just nu. Ge mig det, det är inte krångligare än att fråga hur någon mår och bry sig. Eller spontant ta en fika en dag.
Nu kom det ut med.

Nej, nu ska jag fokusera på helgen och ha trevligt. Call me if you want to tell your opinion, i'll answer and tell you exactly what i think we should do!


Tack för en underbar eftermiddag Rinja, kravlöst,roligt, intressant. Så ska det vara. Tycker om dig. Mycket. <3


Lovely!

1 kommentar:

SitGirl sa...

Det "citatet" använde jag verkligen alltid förr (det du hade som rubrik) :P Nästa helg ska vi ha myys! :D <3